|BG|EN|

Станете част от франчайз мрежата на
Za-Za Underwear

Za-Za Underwear е утвърдена на българския пазар марка магазини за бельо. Марката предлага широка гама продукти, които могат да задоволят нуждите на всички типове клиенти. Успехът се корени в няколко прости неща - добре изградена и поддържаща се структура, дългогодишен оперативен опит, добре обучен персонал и уютен и свеж интериор на магазините.

Za-Za Underwear

Za-Za Underwear франчайз мрежа

Za-Za Underwear успява да се утвърди на българския пазар и благодарение на стабилната и развиваща се уверено франчайз мрежа от магазини. Доказателство за успешното развитите са 15-те работещи обекта на територията на страната, 5 от които са част от франчайз мрежата на компанията.

Ставайки част от франчайз мрежата от магазини на Za-Za Underwear получавате разработен оперативен наръчник, ноу-хау от организацията за управлението на Магазин Za-Za, помощ при декорацията на магазините, специален софтуерен продукт за регистриране и отчитане на продажбите, помощ и насоки при ценообразуването и др.

Франчайзополучателят или назначеният от него управител преминават през обучение, което се провежда в централата или в съществуващ обект, а през първите работни дни на новия обект консултанти на франчайзодателя ще обучават новите служители. Te ще следят за спазването на добрите практики и правилното обслужване на клиентите, което е част от тайната рецепта за успех на Zа-Zа.

Za-Za Shop Interior Дизайн на интериор на магазин Za-Za Underwear

Магазините Za-Za Underwear

Всеки партньор от франчайз мрежата се възползва от подкрепата и опита на компанията както при стартирането на новия бизнес – обучение, дизайн на интериора и екстериора на магазина, избор на добра и подходяща локация, така и след това при организирането на официалното откриване на новия магазин и популяризирането му, ръководство на работата, практическа подкрепа, проучване и развитие и непрекъснато обучение.

Всички магазини от франчайз мрежата на Za-Za Underwear се възползват от опита и утвърдената репутация на марката на българския пазар. Компанията застава зад всеки франчайз магазин като го съветва и подкрепя с цел по-добро професионално и икономическо развитие на магазина.

Za-Za Shop Exterior Дизайн на екстериора на магазин Za-Za Underwear

Популяризиране на марката в интернет

ZA-ZA поема отговорност за национална интернет кампания за популяризирането на марката и на своите франчайзополучатели. Ще получите съвети за организирането на локалните маркетингови и рекламни кампании, за стартиране на новия ви бизнес в определеното населено място – дизайн на рекламни материали, препоръчителни рекламни канали, анализ на търговските резултати. Za-Za органзира курс на обучение специално насочен към запознаването с продуктите, качеството и спецификата им, както и към добрите и доказани печеливши практики за подредба на магазин за бельо.